sobota, 4 lutego 2012

śledztwo :)

muszę się Wam do czegoś przyznać, temat mnie na tyle wciągnął, że napisałam do kilku producentów ziemi egipskiej ( Ikos, Bi-kor, Egyra, Lavertu) z prośbą o ustosunkowanie się do tematu oraz do kilku instytucji jak urząd patentowy i inne celem zeweryfikowania pewnych informacji

na wielu forach natknęłam się na "krzyczące" uwagi, że ta czy inna firma jest oryginalna czy podrabiana, odniosłam wręcz wrażenie jakby niektóre dziewczyny pisały swoje uwagi na zlecenie tej czy innej firmy

będę Was informować na bieżąco o moich postępach :)

3 komentarze:

  1. hej :) z tego co wiem najpierw był Ikos, to niemiecka firma. Potem w Polsce powstał Bi-Kor jako dystrybutor firmy IKOS. Ikos zaczął produkować ziemię dla Bi-Koru pod ich nazwą. Potem, po jakimś czasie podobno Bi-Kor zmienił producenta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Agabil1, z informacji jakie uzyskałam to rzeczywiście jest to prawdą co piszesz,
      Bikor początkowo sprzedawał Ikos a dopiero potem zaczął pod swoją marką to robić :)

      Usuń
  2. witaj, to jedna z wersji, choć słyszałam też diametralnie inne, chcę się samodzielnie dowiedzieć co i jak

    OdpowiedzUsuń